TOP Airbnb patirtys

Aktyviai keliauti pradėjau vos prieš ketverius metus. Per šį laiką sukaupiau nemenką kelionių istorijų bagažą. Dažnai šios istorijos tai ne tik pamatyti vaizdai ar patirti nuotykiai… Turbūt kiekvienas sutiks, kad didelę įtaką kelionės patirčiai turi apgyvendinimas. Taip jau susiklostė, kad praktiškai visose mano kelionėse nakvynę rinkdavomės Airbnb. Turbūt dėl to, kad esu pakankamai išranki ir ši platforma leidžia išsirinkti tobulą variantą pagal tavo asmeninius poreikius, man ji taip patinka. Ten gali rasti visko – naršyti po tūkstančius įvairiausių būstų nuo modernių vilų iki ekologiškų namelių medžiuose tikras smagumėlis! Taigi nusprendžiau pasidalinti savo TOP Airbnb patirtimis.

Vien tik dėl to, kad kiekviena patirtis yra itin unikali, negaliu savo sąrašo prioritizuoti. Todėl savo mėgstamiausius Airbnb pasirinkimus suskirsčiau į skirtingas TOP kategorijas:

TOP svetingumas:

Havana.

Ši kategorija vienareikšmiškai atitenka Viktorui ir jo šeimai, gyvenantiems Havanoje, Kuboje. Niekada savo kelionėje kiek tik atsimenu, ar tai būtų aukščiausios klasės viešbutis, ar geriausius įvertinimus turintis Airbnb, nesijaučiau taip laukiama ir taip svetingai priimta. Viktoro namus pasirinkau būtent dėl neįtikėtinai gerų ir tikrai nuoširdžių atsiliepimų. O užsirezervavus nakvynę iškart kilo įtarimas, kad ši patirtis bus unikali. Vien kol laukėme savo kelionės, iš Viktoro sulaukiau bene penkių žinučių su klausimais, ko mes dar pageidautumėm, ar reikia pagalbos planuojant kelionę ir pan. Žinutės visuomet buvo lydimos nuoširdžiais linkėjimais, pabaigoje pasirašant “un abrazo„ (iš isp. kalbos – apkabinimas). Kai atvykome į šio senuko namus, jis jau laukė mūsų kieme išskėstomis rankomis, su plačia šypsena ir gyvais apkabinimais. 🙂 Pripažinsiu pradžioje tai šiek tiek sutrikdė ir buvo neįprasta, tačiau labai greitai pripratome ir susigyvenome su tokiu nuoširdumu. Beje Viktoras daro ir pačius skaniausius mojito!

Jeigu vyksite į Havaną, skatinu kreiptis tiesiai į mane (link‘as į mano Facebook ir Instagram profilius puslapio viršuje). Būtinai pasidalinsiu kontaktais – Viktoras visų lietuvių labai laukia savo namuose. Apie jį ir jo šeimą parašiau gerą puslapį paskutinėje istorijos apie Kubą dalyje, tad jei neskaitėte, kviečiu tą padaryti dabar:

TOP gamtos apsupty:

Pisté.

Kita kategorija atitenka dar vienam Airbnb iš paskutinės kelionės. The House of Stone and Colors! Jūs tik pažiūrėkit į šį namą – su pavadinimu tikrai neprašauta.

Kuomet dėliojomės kelionės planą Meksikoje, suradę šį gražuolį netgi koregavome savo planą, kad tik čia apsistoti. O kuomet atvykome buvom tokios pakylėtos, kad rimtai svarstėme galimybę atšaukti likusias porą kelionės dienų ir tiesiog pasilikti čia. Apie tai, kas privertė mus apsigalvoti, šiek tiek vėliau.

Šis akmens ir spalvų namas visų pirma yra puikioje lokacijoje – vos kelios minutės nuo garsiosios Čičen Icos. Todėl, jeigu norite išvengti žmonių masių ir apsilankyti ten anksti ryte arba vėlai vakare, variantas tikrai tobulas. Ir tai tik vienas iš daugybės šios vilos privalumų. Joje rasite visus patogumus, erdvius vonios kambarius, lauko baseiną, žavią terasą, barbekiu, o išsirinkti kambarį miegojimui bus sunku. Nuo karališko dydžio dvigulių lovų iki hamakų. Nors Airbnb rašo, jog čia gali gyventi 6 asmenys, mano galva ten tilptų, kad ir 15. Kaina irgi juokingai prieinama. Nesvarbu, ar gyvensite dviese, ar šešiese, naktis čia atsieis 89 eurus, o savaitė kiek daugiau nei 400 – taigi galite pasiskaičiuoti patys. Vienintelis net ne minusas, o egzotiškas potyris, yra susijęs su gyvūnija ir gamta.

Ne veltui kategoriją pavadinau gamtos apsupty. Ankstesniuose straipsniuose rašiau, kad lankantis Meksikoje gamta gniaužia kvapą, o gyvūnijos tiesiog pilna. Nuo ženklų vidury gatvės, įspėjančių apie krokodilus iki milžiniškų driežų vaikščiojančių tiesiog tau po kojomis. Taip ir šiame name. Kai atvykome čia trys merginos ir sėdome prie vakarienės stalo, buvo labai keistai nejauku tarsi per garsiakalbį girdėti gamtą: ūkimas, svirpimas, čirškimas, kažkoks gaudesys. Jaukumo nepridėjo ir tas, kad namas stovi mažame Meksikos kaimelyje vidury niekur. Tad visos kaip susitarę pirmiausia puolėm uždarinėti langus, terasą, duris ir visus plyšelius. Paskui susidūrėm su vorais, driežiukais, šikšnosparniais ir kitais gyviais, kurie pasirodo gyveno su mumis. Na o kas dėjosi naktį būtų sunku ir nupasakoti… Ryte virtuvė atrodė kaip po karo, nes maisto likučius, kuriuos nepagalvoję palikom ant stalo ir nesudėjom į šaldytuvą, radom ant fotelių, sienų, grindų, po apvartytomis lėkštėmis ir t.t. Tai tiesiog mums buvo gąsdinančiai neįprasta. Įtariu keliautojai, gyvenantys kur nors Amazonės džiunglėse, palapinėse, juoktųsi iš mano potyrių, tačiau mums pirmą kartą susidūrus su gamta iš taip arti, užteko ir tiek. 😊

TOP panorama:

Marselis ir Trinidadas.

Šiai kategorijai priskyriau du Airbnb, nes tiesiog negalėjau apsispręsti.

Surprise surpise pirmasis vėlgi yra Kuboje, Trinidade. Šiame name svetinga šeimininkė, beje skirtingai nei dauguma kubiečių puikiai kalbanti angliškai, aprodžiusi apartamentus pateiks vyšnią ant torto – įspūdingą terasą ant stogo su vaizdu vertu milijono. Ten atsiveria visas Trinidadas, horizonte Karibų jūrą, o kur dar muzika sklindanti iš gretimų restoranų. Jeigu atrasite tokią “rooftop” terasą Trinidade, primygtinai rekomenduoju palydėti čia saulę, nes potyris bus nenupasakojamas. Beje nereikės nei lankytis panoraminiame muziejuje, nes nuo jūsų casa particular vaizdas bus ne ką prastesnis.

Na o antrasis Airbnb priklausantis šiai kategorijai yra Marselyje. Puiki lokacija, žavus būstas dviems, bet svarbiausia – kvapą gniaužianti panorama terasoje. Iš čia kaip ant delno matosi bene svarbiausias miesto simbolis Notre-Dame de la Garde bazilika. Taip pat visa garsioji Marselio prieplauka – Le Vieux Port. Man sunku būtų įsivaizduoti, iš kurio kampelio matytųsi geresnė Marselio panorama, tad šis vaizdas tarsi atvirukas įstringa į atmintį tikrai ilgam. Beje kaip dažniausiai būna, taip ir šiuo atveju realus panoraminis vaizdas šiuose Airbnb tikrai neatsispindi ir yra daug geresnis nei paveiksliukuose, tad tikrai neapsigaukit.

TOP kokybės/kainos santykis:

Kijevas.

Jeigu norisi pagyventi prabangoje už itin mažą kainą, tai vienareikšmiškai įmanoma Kijeve. Jau turbūt nieko nenustebins keliautojų istorijos, apsistojančių paauksuotuose rūmuose Ukrainoje už neadekvačiai žemą kainą. Kai rinkomės nakvynę Kijeve, norėjome gyventi gerai, bet tuo pačiu išnaudoti šios šalies pigumą ir apturėti biudžetinę savaitgalio kelionę. Todėl pasirinkome tikrai ne itin brangų, paprastesnį būstą, tačiau vis tiek buvome itin nustebę tuo, ką radome! Jaukus, moderniai įrengtas loftas, praktiškai pačiame miesto centre mums nekainavo nei 90 eurų už tris naktis. Tokių perliukų Kijeve tikrai apstu, tad vien dėl įdomumo smagu panaršyti Airbnb Kijeve.

TOP servisas:

Marokas.

Vargu, ar lengvai rasčiau Airbnb, kuris perspjautų šią vilą Maroke.

Vila skirta didelei 16+ žmonių grupei. Joje yra 8 miegamieji ir 10 vonios kambarių, milžiniškas baseinas, bendras valgomasis, “rooftop” terasa ir daugybė skirtingų poilsio erdvių. Čia net ir išrankiausiems įspūdį padarys nepriekaištingai prižiūrima aplinka, skirtingi kambariai, visi įrengti marokietiška autentiška tematika – jautiesi kaip muziejuje! O kur dar neišpasakytas svetingumas.

Viloje kiekvieną rytą mūsų paprašytą valandą mėgaudavomės sočiais ir skaniais marokietiškais pusryčiais. Esant poreikiui maistą jums gali gaminti ir pietų bei vakarienės metu. Iškilus bet kokiam nesklandumui, viloje dirbantys žmonės iškart pasiruošę padėti. Nors Marakešo miesto centras yra už pusvalandžio kelio automobiliu, vilos savininkė gali pasirūpinti transportu tiek į aplinkinius miestus, tiek į oro uostą bet kuriuo paros metu. Žodžiu jautiesi lyg aukščiausios klasės viešbutyje, skirtumas tik tas, kad esi vilos šeimininkas. Personalą pamatai tik atnešant tau pusryčius, o toliau mėgaujiesi visišku privatumu. Gėda pripažinti, kad tuomet, mes 20-ies jaunų žmonių kompanija šiek tiek nusiaubėme vilą ir galbūt nebuvome patys tyliausi svečiai, tačiau net ir dėl to neturėjome jokių nepatogumų ar nemalonių situacijų. Užtenka pasiskaityti komentarus apie šį Airbnb, kur dažniausiai pasikartojantis žodis yra nepriekaištingas svetingumas. Kas svarbiausią, kad už tokį servisą ir viešnagę visą savaitę sumokėjome viso labo 1400 eurų, kas padalinus 20-imčiai žmonių yra juokingai maža kaina – naktis žmogui viloje nesiekė nė dešimties eurų! Dar ir dabar sunku pamiršti šią patirtį Maroke, kuri buvo didelė mūsų kelionės pasisekimo dalis. Daugiau apie Maroką mano ankstesniame straipsnyje:

Štai tokie spalvingi įspūdžiai apie gyvenimą Airbnb. Kaip ir minėjau apgyvendinimas visgi yra nemaža kelionės dalis. Jis gali apkartinti jūsų kelionę nuo pat pirmų minučių, o gali kaip tik tapti viena įsimintiniausių kelionės dalių. Iš patirties galiu pasakyti, kad visuomet yra labai svarbu nepatingėti ir skaityti kitų keliautojų atsiliepimus – jie gali labai praversti ir sąžiningai atskleisti detales, kurių galbūt neminėjo šeimininkas. Tokiu būdu galima išsirinkti sau ar savo šeimai tinkamiausią variantą pagal poreikius. Na ir pabaigai, visai natūralu, kad laikui bėgant keičiasi ir poreikiai. Tarkim mano atveju, kuo daugiau keliauju, tuo dažniau keičiasi keliavimo būdas, dažnis ir poreikiai. Todėl sekantį straipsnį kitai savaitei jums paruošiau ne apie ką kitą, ogi apie socialiai atsakingas apgyvendinimo galimybes Europoje. Tikiuosi bus įdomu!